130129

0kommentarer

Just i detta ögonblick är klockan 20.56 och jag kan inte låta bli att fundera på hur mycket klockan kommer att vara när jag väl publicerar detta inlägg.
Jag ligger i min säng med handsvett och frusna fötter, jag tänker att jag frusit om mina fötter ett tag nu och att jag kanske borde ta på mig ett par strumpor. Kanske till och med ett par raggsockar.
Jag älskar min säng och jag älskar även att påpeka att jag älskar min säng. Nu blir jag osäker på om jag verkligen ska använda uttrycket älskar, men jo, jag tror inte att jag kan beskriva min kärlek till denna underbara skapelse på något annat sätt.
Jag har svårt för att uppge anledningar till varför jag älskar min säng så pass mycket som jag gör. Men jag vet att det inte är för att jag faktiskt har stulit, eller snarare erövrat, den från min kära mor. Jag vet även att det inte är för att jag en gång i tiden blev av med min oskuld i just denna säng.
Att bli av med oskulden är en once in a life time experience och det känns lite smått dystert att jag inte minns någonting utav denna händelse.
Jag minns att jag var 13 år, full på två glas öl, hade mens och att det var min idé.
Men jag får försöka tänka positivt, det hade kunnat vara mycket värre.
Mitt 13 åriga jag tyckte tydligen att det var det perfekta tillfället och jag tänker inte klandra henne för det. Hon var ju bara liten och ovis. Och det måste ju ske någon gång.
 
När jag började skriva detta inlägg trodde jag verkligen inte att det delvis skulle handla om hur jag förlorade min oskuld, men se på fan!
 
Klockan är nu 21.22.
 
 

Kommentera

Publiceras ej